keskiviikko 29. heinäkuuta 2009

WITH MY DAD IN SÄKYLÄ LONG TIME AGO


10 kommenttia:

  1. Kiva kuva.

    (Romanttiseen puutarhaan romanttisia kukkakuvia ja vihjeitä romanttiseen iltapalaan sinulle tänään.)

    VastaaPoista
  2. (Horsma ei leviä, jos kukkimisen jälkeen leikkaa varret pois.)

    VastaaPoista
  3. Meillä tuo romantiikka ei tänään oikein kuki, kun minä muistelen isääni ja mieheni menee huomenna töihin. Vaikea taas tottua tähän muutokseen. Muuten ja noin yleisesti: romantiikalle parhaat illat ovat alkaneet. Heinäkuun tästä hetkestä elokuun loppuun pelkkää auvoa, pimeää samettia ja silti lämmintä, pieniä lyhytjä puihin, lepakot, yökiitäjät ja tietty minä pukeudun vain yön usvaan...

    Hannele, teen tuon leikkaamisen aina lupiineille, joista pidän kovasti. Kokeilenpa horsmaan ellei viikatemies (lue:Reima) löydä minun salakasvustoani.

    VastaaPoista
  4. :Yritän joskus muistaa laittaa mahtavia horsma-kuvia englantilaisista puutarhoista viikatemiehellesi, jos ei hän ymmärrä..
    Minä olen perheen viikatenainen, setäni opetti.

    VastaaPoista
  5. Tosi, on pitkät kesäillat vielä jäljellä.
    Me töitten jälkeen usein pienelle retkelle meren rannalla tai pikku kajaakkikierrokselle ilta-aurinkoa ihailemaan, 10 minuuttia pyörällä.

    VastaaPoista
  6. Me ollaan ajateltu hankkia kajakki, koska ranta minuutin matkan päässä ja kajakilla pääsee likelle luontoa ja vesilintuja ja siten voi olla yhtä veden ja luonnon kera.

    Mun Vikatemies ei meinannut uskoa, että ne valkoiset siinä puutarhassa ovat horsmia;-)Täällä on ollut pieni koulutssessio...

    VastaaPoista
  7. Ihastuttava kuva sinusta pienenä!

    VastaaPoista
  8. Jael, voisit sääliä minua: Minulla oli pienenä auringospistos ja melkein kuolin siihen. Kaksi kuukautta sairaalassa, meni kävely, puhe, kaikki...Sen jälkeen äitini melkein liimasi tuon hatun minun päähäni ja se pysyi siinä kauan...vuosia;-)

    Isäni oli ihastuttava, valitettavasti hän ei oikein näy näissä kuvissa.

    VastaaPoista
  9. ihana kuva, tunnelma niin lämmin, herkkä ja käsin kosketeltava..

    VastaaPoista
  10. Pysähtynyt hetki, seisahtunut suven päivä, Säkylä, Rosnellin piha...ja ihana hauva.

    VastaaPoista