lauantai 16. tammikuuta 2010

I LIKE TOMATOES



...and everything made of tomatoes.

10 kommenttia:

  1. Jaahas, rouva maistelee siinä välillä viiniä saksalaisesta Römer-lasista. Niin sitä pitää! Piep, piep, piep, wir haben uns alle lieb. Guten Appetit!

    VastaaPoista
  2. No voihan...,miten tuo lasi nyt tuohon näkyviin jäi;-)

    Juu, tiedän, että tämä lasisarja on monelle klasikkovalkkarilasi, niin myös meille. Ja minä pidän ihan hirveästi yhdestä liian tyyriistä Chabliksesta...

    Piep, piep, piep: Leben und leben lassen;-) Guten Apptit, für dich auch!

    (Eve hirttää mut, sillä luultavasti preposito väärä, mutta muistaisin, että für on akkusaativia vaativa, joten...aber du verstehst doch!)

    VastaaPoista
  3. Tomaatti on paras kasvisraaka-aine! Kokeilen juuri tänään minäkin erästä tomaatti-fetareseptiä..

    VastaaPoista
  4. Olen samaa mieltä: tomaatti on ykkönen. Sitten mulla on paprika ja sitten kai jo munakoiso. Laita se reseptisi blogiisi,että minäkin ja muut saavat. Kiitos etukäteen!

    VastaaPoista
  5. Se on yhdestä ruokablogista, joten pitää varmaan linkittää..

    VastaaPoista
  6. Ihan sama miten;-) Minulla on nyt menossa kokkausvaihe.

    VastaaPoista
  7. Jaahas, Hannele, mitäs mää ny oon kirjottanu hullusti/kaksmielisesti;-) Jassoo, ny tajusin...: no ei tietenkään!!!

    (Toi pieni tanssikuva on sitten kiva!)

    VastaaPoista
  8. (Salasuus: mieheni tanssii TOISEN kans jitterbug-kursseillamme, minä kun kameran takana :)

    VastaaPoista
  9. Juu, muistan kun kerroit, että sinä et ole tässä parina.

    VastaaPoista