torstai 7. tammikuuta 2010

OUT OF OFFICE


...until I've red some books.

7 kommenttia:

  1. Hei,Leena, ja hyvää alkanutta vuotta!

    Onpa sinulla lumisia kuvia, nimesi mukaan. Joko olet kirjoittanut sen Amsterdam jutun, josta mainitsit? Olisi kiinnostavaa lukea se. Epäröit? Miksi? Vai oliko se ennakkomainos? :)

    VastaaPoista
  2. Vaikka blogipäivityksiäsi tulee ikävä, on välillä hyvä ottaa aikaa lukemiseen :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos samoin, Avatar!

    Ei, se ei ollut enakkomainos. En voi julkaista sitä, koska...se on liian rohkea nettijulkaistavaksi. Jos sen joskus julkaisen, niin salanimellä jonkun lehden novellikilpailussa. Eikö Älä tee mua haluamaan ollut riittävän kiinnostava? Minä elin sen! Se on oikeasti 17 sivua, mutta lyhensin sen kolmeen, koska muuten KUKAAN ei olisi sitä jaksanut lukea ja paria asiaa ei ovi julkaista mukana olleiden henkilöiden takia.Kerron sinulle heti jos ja kun se jossain ilmestyy. Mutta sitä tietoa en anan edes blogissani, sillä minulla on innokas, nuori lukija Tuure ja mistä sitä tietä ketä...Käyn katsomassa, mitä uutta tarinaa sinulla on, kunhan saan ensin tehtyä parit kirjat...

    Lumiomena, et tunne vielä hektisiä aikakäsitteitäni. Hyvin harvoin Out of office on vuorokautta pidempää, suvella joskus. Nyt otan breikin, koska en kertakaikkiaan ehdi lukemaan ja minulla on KIRJALLINEN blogi kuitenkin, vaikka paljon muutakin. Älä huoli, minä ilmestyn liiankin pian;-)

    VastaaPoista
  4. Ton näköistä meilläkin nyt,
    yritän huomenna kertoa kirjalöydöstäni :)

    VastaaPoista
  5. Hannele, miten kivaa, että teilläkin on lunta. Niissä Winter -kirjoissa aina valitetaan sitä lumettomuutta...Kiinnostavaa kuulla, mikä on löytösi. Lähden blogikierrokselle vasta kun olen tehnyt edes parit kirjat, sillä mun ajatukset ei saa nyt karata;-)

    VastaaPoista