sunnuntai 10. tammikuuta 2010

WILD SATURDAYS♥


Taisinkin jo mainita, että saimme paljon upeita elokuvia joululahjaksi. Sen lisäksi sain minä Välikaton Feetulta Brothers&Sistersin ensimmäisen ja toisen tuotantokauden, joka tekee yhteensä 33,5 tuntia! Onneksi mieheni jaksaa jakaa innostukseni tähän sarjaan. YRITÄN vahvasti pitää lauantait meidän päivinämme. Koska asumme saarellamme kaukana kaikesta, enkä aja talvella autoa erään kolarin jälkeen, nukumme lauantaisin pitkään, mutta sen jälkeen lähdemme tekemään viikon ostokset YHDESSÄ. Sieltä selvittyä on jo kassien purkaminen oma lukunsa ja moni muu asia myös. Mutta se on yksityisyyttä, joten meillä menevät koneet ja puhelimet ja muut kiinni lauantaisin, jotka vietämme talvisin tiukasti takkahuoneessamme, joka on kuin suloinen pesä. Siellä luemme, nautimme juustoja, viinejä (hyvä viinikellari takkahuoneen vieressä) rypäleitä, salaatteja..siellä myös katsomme, emme televisiota, vaan omistamiamme elokuvia. Nyt on leffat katsottu ja vuorossa on maraton Brothers&Sisters. Tavoitan kaikki teidän viestinne viimeistään sunnuntaina puolen päivän jälkeen tai kun olen juonut pari isoa mukillista Robert'sin suklaakahvia ja lukenut Hesarin...sitten! Yksi vuorokausi viikosta vain meille♥ Lauantaimme ovat hurjia, mutta ihania: Wild Saturdays!

4 kommenttia:

  1. Nyt säkin oot päässy hyvään aamurytmiin - kahvia ja hesaria :)

    Mun lauantait on... erilaisia aina. joskus raahaudun kaupunkiin kavereitteni riesaksi (kuten eilen) tai sitten pullamössöttelen eli luen ja kirjoittelen. Sunnuntai on tylsä päivä kun tietää että huomenna alkaa taas arkinen aherrus...

    Hyvää sunnuntaita! Täällä on todella kauniita lumisia puita.

    VastaaPoista
  2. Aivan. Kunpa hän, joka tilasi Hesarin mulle pieneksi jaksoksi joululahjana (yrittää selvästi addiktoida mut Hesariin;-), ymmärtäisi jatkaa mun tilausta niinku synttärilahjana, kun ei kummiskaan keksi mitään parempaa...

    Mulle sunnuntait ovat aina olleet outoja päiviä, mutta en silti laula: "Never on Sundays"

    Hyvää sunnuntaita sinullekin♥ Kauneus on tärkeää ainakin mun elämässä, siksi jaksan aina ihastua ythä suuresti, kun katson ikkunasta ulos.

    VastaaPoista
  3. Aamukahvi ja Hesari,tulen ihan nostalgiseksi;-) Aah miten mukavilta kuulostavat nuo lauantait,jonka aika vietätte yhdessä laatuaikaa:-)

    VastaaPoista
  4. Jael, muuta Hesaan ja lue aamuisin Hesaria. Minä tulen sitten tapaamaan sinua sinne syksyisin (syksyisessä cityssä on sitä jotain) ja sinä tulet meille suvella.

    Laatuaika on otettava♥ (Monesta tingin, mutta tästä en.)

    VastaaPoista