keskiviikko 15. syyskuuta 2010

LEO ON HIENO KOIRA JA HÄNEN MAMMANSA ON...

Leo on hieno koira, ylen tyylikäs. Hän tietää, että oikeat koiruudet osaavat paitsi uida, myös löytää ihastuttavia hajukasoja, joissa voivat leikkiä primitiivistä alkukoiraa. Onneksi hoviväki eli mamma on niin boheemi taiteilija, että vain nauraa, kun kotiin mennessä autossa tuoksahtaa muultakin kuin märältä koiralta...Mammalla on myös nimi ja hän on Johanna.
Johannalla on kiinnostava blogi täällä.
Minä käyn Johannan blogissa, koska tarvitsen lepoa kirjoista (voiko olla totta;-), pidän koirista ja kaikista eläimistä, pidän siitä, miten Johanna kirjoittaa kuin puhuisi juuri sinulle nyt juuri siinä ja olen hyvin kiinnostunut hänen valokuvausharrastuksestaan. Johanna voisi ammattinsa puolesta pitää muotiblogia, mutta hän ei onneksi työskentele vapaalla. Mitä kaikkea Johannalle kuuluu, voit käydä itse kurkkaamassa.
Näin unta, että Johannaa ja minua yhdistävät paitsi eläimet, myös eräs unelmainen nainen...

7 kommenttia:

  1. Leota olen minäkin ihaillut,sekä Johannan että Unelman blogissa.

    VastaaPoista
  2. Jael, ja Lumimies kanssa. Hänellä on ollut joskus collie ja luulenpa, että hänestä meidän seuraava...sitten joskus...voisi olla pienempi versio eli sheltti.

    Leo osaa olla niin fiini, että Lumimies, joka ei ikinä erehdy mistään (hah!) luuli neidoksi. Ei sitten enää, kun näytin eräitä kuvia;-) Katso, miten arvokas ja sitten yhtäkkiä lumoava vilkastus!

    Merin ja Teemun haave on ottaa Dinalle kaveriksi sheltti, mutta ei kerrostaloon, ei. Vasta kun pääsevät vaikka vuokralle rivariin.

    Tässä voi vielä tapahtua niin, että blogit päättävät meidän koiratulevaisuuden...

    VastaaPoista
  3. Oho, täältä aukesi vähän tuttu koirannaama.
    Kyllä muuten kannattaa vaan ihan rauhassa hurahtaa shelttiin. Se on oikeasti ihana, kiltti ja seurallinen ja lempeä ja se rotuominaisuus, haukkuherkkyys, saatiin kitkettyä heti kättelyssä kennelinomistajan neuvojen myötä. Ei räksytä. Eikä ole liian iso, sitä voi lulluttaa ja kantaa sylissä.

    VastaaPoista
  4. Phivos, kiitos!

    Johanna, Leo on hyvin kuvauksellinen ja olen kuullut shelteistä pelkkää hyvää. Minulla on itselläni ollut aina vain noutajia, ensimmäistä suloista, sekarotuista karjalankarhukoiraa lukuunottamatta. Minua kiinnostavat noutajat, etenkin meidän Olga ja hän onkin novascotiannoutaja, sitten semmoinen pienempi rotu, joka on hyvin vanha lintukoirarotu (en metsästä!) Hollannista kuin kooikerhondje, jolla on samanlaiset hapsukorvat kuin Olgalla. Ja sitten sheltti tulee taloon yhtä varmasti kun Merin Dina, kääpiövillakoira, sillä nuoret ovat takuulla paljon menossa. Minä olen siis koirien 'mami'. Hui!, sinäkin olisit ehkä halunnut olla mami...Korjaan jos haluat!

    VastaaPoista
  5. Isopeikko, me tykätään sitten samasta koirasta. Tykkääminen lisää tykkäämistä. Hyvä kertautuu. Onnellinen Leo!

    VastaaPoista