torstai 23. kesäkuuta 2011

SUSANNE BIERIN FILMEISTÄ - LYHYESTI

Koska bloggeri temppuili kuvien osalta eilen, olen myöhässä ja olen muutenkin myöhässä;-) Haluan nyt kuitenkin nopealla tahdilla kiriä kiinni, mitä on kertomatta, että päästään juhannuksen viettoon.

Yllä oleva kuva on Susanne Bierin filmistä Kosto, joka on yhtä 'kova juttu' kuin oli Häiden jälkeen ja Rakastan sinua Ikuisesti.
Olen kirjoittanut Susanne Bieristä ennenkin ja jotain myös filmistä Rakastan sinua ikuisesti, mutta näistä filmeistä löytyy varmasti enemmän Sooliksen blogista. Kostoa hän ei tietääkseni ole vielä nähnyt, mutta tämän postauksen innoittamana hän sen ehkä lähiaikoina katsoo. Pakko sanoa, että minun addiktini Woody Allenin Match Pointiin on nyt saanut vertaistaan seuraa Lumimiehen intoon katsoa Bierin Häiden jälkeen. Tosin olen itsekin siitä hyvin vaikuttunut. Kosto on erilainen, mutta hyvä. Vetoava. Ajattelemaan pakottava. Herkkä. Rankkakin. Onneksi onnellinen loppu.

Lähden nyt lenkille ja sitten teen juhannuspostauksen, joka liittyy...

6 kommenttia:

  1. Minä katsoin Koston muutama viikko sitten ja pidin kovasti. Koston tematiikkaa tuotiin esille hienosti niin lapsen kuin aikuisen näkökulmasta. Ehdottomasti aion tutustua muihinkin Bierin elokuviin!!

    Suloista suvea Leena!

    VastaaPoista
  2. Susa, Bierin filmit 'täytyy' katsoa kaikki! Mahtavat lapsinäyttelijät...ja sitten pidin yllättäen sänkisestä, mutta hurmaavasta Mikael Persbrandtista.

    Minä en sinusta koko suveksi aio erota, joten toivotan: Susalle suloista Mittumaaria♥

    VastaaPoista
  3. Heippa leena..
    ihanaa Juhannusta sateen sylissä, myrskyn kainalossa..
    minä lähden myös lenkille.
    Pilkkupikkuinen nukahti masu täynnä, onnellisena..

    VastaaPoista
  4. Hei!

    Kiitos samoin♥

    "Pilven päällä, taivaan alla, meren vaahdon valkealla...pyörremyrskyn syliin sain..."

    Oi, muistan miltä pienet, uniset pennut tuoksuvat...Siinä on niin paljon.

    VastaaPoista
  5. Juu Kosto on vielä näkemättä. Kenties nyt juhnnuksen aikana katson sen. Kerron sitten.

    VastaaPoista