tiistai 19. toukokuuta 2009

PERHESITEET TÄÄLLÄ TÄNÄÄN!

Kuka on koukussa TV-sarjaan Perhesiteet (Brothers & Sisters) istukoon tänään MTV3:n ääreen klo 20. Ohjelmistoon palaa kiinnostava sarja, jossa seurataan Walkerien perhe-elämää. Jos pitää Mullan alla -sarjasta (Six Feet Under), pitää tästäkin. Molemmissa on sitä jotakin. mitä paitsi minä yleensä tunnen jääväni amerikkalaisten sarjojen osalta. Mukana mm. loistava, uskomaton Sally Field perheen äitinä ja yhtenä tyttäristä on Calista Flockhart.

6 kommenttia:

  1. Ai niin, se olikin siis tiistaina. Pitääpä istahtaa tv:n ääreen katsomaan.

    VastaaPoista
  2. Teeppä se. Ellet ole aiemmin seurannut, toivon, että pääset silti mukaan. Tämä ohjelma on mun 'hard day's night' -kuoharini!

    VastaaPoista
  3. Minä minä siis olen koukussa siihen! Mulla on koko kolmannen kauden jaksot koneella (latasin ne netistä heti uusina) ja toisen kauden sain juuri lopetettua sen katsomisen.Teillä taisi alkaa tuo toinen kausi.

    VastaaPoista
  4. Jael,meillä alkoi juuri toinen kausi. Yes!: lisää tulossa voimakkaita tunteita, jänniä käänteitä, kiinnostavia näyttelijöitä...ja minäkin olen siis kerrankin reippaasti koukussa ja nautin joka hetkestä - kyynelten lävitse. Sally Field on loistava äiti!

    VastaaPoista
  5. Hannele mummu, minusta tuntuu, että oikea elämä on joskus kiinnostavampaa kuin TV-sarjat. Minäkin seuraan korkeintaan paria sarjaa ja yleensä en katso televisiota kesällä ollenkaan, sillä Suomen suvi on suloisinta katsottavaa sataa tai paistaa.

    VastaaPoista