tiistai 12. toukokuuta 2009

TERVEISIÄ JAELILLE!


8 kommenttia:

  1. Kiitos! Sulla onkin sellaista kaunista hempeää pinkkiä;minä erehdyin sen kollaasivärin suhteen:olisi pitänyt olla roosa eikä pinkki!Tosia ihania pinkkejä esineitä sulla! Sulla on noi ihanat pinkit Fiskarsin jutut;ihailinkin niitä viimeksi Suomessa käydessäni. Ja huivisi on kaunis!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Jael! Sinun kollaasisi oli niin hieno, että mulle tuli paineita, enkä osaa niitä tehdä, joten tässä tämä. Pinkkejä kumisaappaita en viitsinyt pöydälle nostaa;-)

    Minullakin usein hämärtyy pinkin ja roosan raja, mutta onko tuon nyt niin väliä!

    Nyt Fiskars on tehnyt pinkin lehtiharavan. Se on osa sitä rintasyöpäkampanjaa edelleen.

    Se on ihan kauheeta, kun olen näin tavallaan yllytyshullu...älä nyt vaan tee limenvihreetä tai turkoosia kollaasia, please!

    VastaaPoista
  3. Tästä tulikin mieleeni, että niitä serviettejä minun täytyy lähteä ostamaan. Pinkkejä olen suunnitellut.

    VastaaPoista
  4. Sooloilija, onneksi nyt on Pinkin Valtakausi eli nyt niitä saa, mutta onko elämää pinkin jälkeen.

    VastaaPoista
  5. No eix olekin! Huomasithan pienet, kuivatetut ruusunnuput siellä sun täällä...kuivatan kaikki saamani ruusut.

    VastaaPoista
  6. Heippa!
    Tämä on hauska, sen haravan kyllä vielä tarvitset!

    VastaaPoista
  7. Anne, niin tarvitsen, mutta laita Päämies tajuamaan se! Mulla oli se jo kädessä, mutta 'kyllä me pärjätään yhdellä lehtiharavalla'. Plaaplaaplaa. Osta sä se mulle, niin mä maksan sen sulle;-)

    VastaaPoista