torstai 18. kesäkuuta 2009

WHERE DID I SLEEP IN SUMMER '69!


9 kommenttia:

  1. Bryan Adams on kestosuosikki, hänellä on jo legendaariseksi muuttuneita biisejä, kuten tämä ja Heaven.

    Adams kävi Oulussa keikalla joskus 90-luvun loppupuolella, harmittaa kun ei tullut mentyä..

    VastaaPoista
  2. Sua harmittas vielä enemmän jos tietäisit, millaista oli suvella '69;-)

    VastaaPoista
  3. Ja jos katsot sitä Bryan Adamsin testosteronia tihkuvaa videota, saa toista hakea...

    Ja sen linkityksen onnistumiseen sanon vain: Young men can do what they want! One made my day!

    VastaaPoista
  4. Olin kait hijattain päässy ripiltä.

    Ihan yhtä hauskat suvet nyttenkin :)

    VastaaPoista
  5. Olin päässyt ripiltä juu, edellisenä vuonna, sillä suvella '69 olin vain Sweet Sixteen.

    Kyllä yhtä hauskat, mutta tuohon vuoteen minulla liittyi jotain aivan erityistä ja uniikkia, mikä ei koskaan toistu: Ensirakkaus.

    VastaaPoista
  6. 68 pääsin ripiltä


    (ensirakkaus on yliarvostettu, sellaista voi tuntea vieläkin ;)

    VastaaPoista
  7. Niin, minäkin pääsin ripiltä '68.

    John Irving Until I find you: "Moni nainen tulee hulluksi siksi ettei pääse yli ensirakkaudestaan. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?"

    "Ensirakkaus on yliarvostettu", sanot, voi ollakin, mutta silti kerron sinulle joskus tarinan...

    VastaaPoista
  8. minun vakava ensirakkauteni on Facebook-kaverini, isoisä sööttien lastenlasten kanssa ;)

    VastaaPoista
  9. Hannele, kerrot tuon kera hymiön, joten ymmärrän millainen ensirakkaus on kyseessä, toki varmaan söde.

    Minä en tarkoittanut Ensirakkaudella, ensimmäisiä, joiden kanssa pussattiin jossain liiterin takana, vaan ensimmäistä, jonka kohdatessa päässä sanoi 'klick', kuten kävi Ruotsin kunkulle hänen nähdessään kauniin Silviansa.

    Kuvettele,Hanele, meidän mielestä isoisät ovat nyt södejä etc! Minä alan ensi viikolla järkkään mieheni synttäripartyja ja luku on...;-)

    VastaaPoista