maanantai 21. syyskuuta 2009

AKSEL SANDEMOSE 1899 - 1965


8 kommenttia:

  1. Sandemose kirjoitti jantelain:
    Du ska inte tro att du är något..

    Vaikka hänhän tarkoitti päinvastoin.

    VastaaPoista
  2. Hannele, minähän olen postannut kirjan,jossa Janten laki on eli Pakolainen ylittää jälkensä (En flyktning krysser sitt spor) ja Janten lainkin olen postannut ihan erikseen.

    VastaaPoista
  3. Sinähän postaat kaikki tuplasti,
    saa kait kommentoidakin tuplasti :)

    VastaaPoista
  4. Hannele, kertaus on opintojen äiti. Toki saat kommentoida tuplasti, mutta toit Janten lain esille aivan kuin minä en sitä tietäsi/tuntisi/olisi jo tuplasti esitellyt. Siitä on käyty runsaasti keskutelua blogissani, jos muistat.

    Minä olen sopinut kustantajieni kanssa, että tietyt kirjat uusitaan. Esim. nyt ovat tulossa isot Kirjamessut ja melkein kaikki uudet kirjat uusin juuri ennen messuja. Niitähän ei tarvitse lukea, jos ei pidä kertaamisesta;-)

    Joitakin vanhoja, minun mielestäni, helmiä, uusin ihan omasta päätöksestä, sillä tämä on oman blogin iloja. Aina on tullut uusia lukijoita, jotka ovat ihmetelleet jotain kirjaa, jonka olen aikaisemmin jo tuonut esille.

    Olen niin tuottelias, että uuttakin tulee ihan kiitettävästi,olen kuullut.

    VastaaPoista
  5. On tulossa Suuret ja harvinaisen Kirjalliset Kirjamessut!! ;)

    VastaaPoista
  6. Tuure hyvä, anna minulle nyt vielä se aika ja paikka...Ei, en pääse tänä syksynä ja syyn tiedät, mutta olen siellä läsnä muulla tavalla. Tämä syksy on todella antoisa ollut kirjojen kannalta, en musita tosita vastaavaa. Tasokkaita kirjoja ja paljon.

    VastaaPoista
  7. Aika ja paikka ovat siis ne, jolloin olemme siellä? Laitan s(ähkö)postiisi! :)

    VastaaPoista