perjantai 1. lokakuuta 2010

CECILIA SAMARTIN HURMAA LUKIJOITA!

Kiva saada joskus palautetta kirjoista heti aamuvarhain. Bessu soitti ja sanoi olevansa aivan myyty tähän kirjaan. Hänestä tuli hetkessä Cecilia Samartinin vankkumaton lukija. Minä olen nyt jopa Cecilian facebook-kaveri! Epäilen, että vielä tapaamme...Lähde mukaan latinomaailman mystiseen lumoon! Kirjan arvostelun löydät täältä.

Olen jäämässä nyt viikonloppua viettämään. Toivotan teille kaikille Tunnelmallista Lokakuun Viikonloppua♥

Leena Lumi

8 kommenttia:

  1. "Eksyin" ensimmäistä kertaa blogiisi ja ihastuin samantien:) Todella inspiroiva!
    Ja Samartin on kyllä lumonnut minutkin...

    Ihanaista viikonloppua toivottaen, Hannah lehmuskujalta

    VastaaPoista
  2. Hannah, kiva että löysit Leena Lumin maailmaan! Ei täällä aina näin mieletöntä ole, mutta kylläkin aika ajoin. Olen pääaisassa kirjabogi, mutta montaa muuta myös.

    Koska olet lehmuskujalta, niin en voi olla kertomatta, että meillä on oma lehmuslehto. Sen lisäksi puutarha, joka esiteltiin Ihana piha -ohjelmassa tänä suvena. Laitoin siihen ohjelmaan linkin postaukseen Hyvänen aika sentään. Jos kirjoitat tuon hakuun ilman pistettä, niin pitäisi löytyä, mikäli se näkyy vielä. En ollut kovin tyytyväinen kuvauksiin, sillä meillä on iso puutarha täynnä elämyksiä ja pääasiassa kuvattiin minua...Viherpihassa, joka ilmestyi 29.4.2003 on ollut tähän asti paras esittely puutarhastani. Kirjoitin jutun itse ja minulla oli loistava puutarhakuvaaja Arto Rantanen, joka näki puutarhani kuten minä: Intohimolla.

    Löysin Samartinin melkein vahingossa ja se oli menoa heti. Hän on vetävä kirjoittaja ja luulen, että myös ihmisenä valloittava.

    Suloista viikonloppua sinulle, Hannah!

    VastaaPoista
  3. Minä taisin jo tätä arvostellessasi kirjoittaa miten minua viehättää tuo maaginen realismi-tyyli,joka on tyypillistä monelle etelä-amerikkalaiselle kirjailijalle. Tästä varmaan minäkin tykkäisin tosi paljon!

    VastaaPoista
  4. Jael, tämä on takuulla juuri sinun kirjasi. Minä voisin kylpeä maagisessa realismissa, nuolla sitä, juoda sitä, ihan mitä tahansa...

    VastaaPoista
  5. Minä ikuinen dekkarifani putosin tähän aivan. Odotan vain että talo hiljenee ja pääsen lukemaan tämän loppuun. Kiitos Bestikselle että "tuputti" tämän minulle. Lämpimästi suosittelen!

    VastaaPoista
  6. Anne, jo oli aikakin sinun löytää uudet tuulet...nyt kiitos minun;-)

    VastaaPoista