perjantai 19. syyskuuta 2014

Peter James Suomessa ensi viikolla!

Kirjailija Peter James saapuu Suomeen 23.9. julkistamaan yhdeksännen suomennetun romaaninsa Kuoleman kello käy (Dead Man's Time, Minerva Crime 2014, suomennos Maikki Soro).

Peter James on kirjailija, käsikirjoittaja, tuottaja ja yksi Ison-Britannian suosituimmista dekkaristeista. Hänen teoksensa ovat olleet jatkuvasti Britannian bestseller-listojen kärjessä, ja niitä on käännetty jo 36 kielelle. Hänen huippusuositun Roy Grace -sarjansa kirjoja on myyty yli 14 miljoonaa kappaletta.

Peter on palkittu niin lukuisilla palkinnoilla, että lista olisi tähän liian pitkä. Olen lukenut hänen kaikki Roy Grace -kirjansa ja olen yhtä koukussa niin Roy Graceen, kuin olen Will Trenttiin tai Sebastian Bergmanniin!

Olisin saanut varmaankin tietää, mikä on Peterin lempiruoka, suosikkielokuva tms. jos vain olisin ehtinyt julkkareihin Helsinkiin, mutta olen jo aikaa sitten luvannut eräälle lehdelle haastattelun seuraavaksi päiväksi täällä Jyväskylässä, joten aikataulu ei sallinut. Sen tiedän kuitenkin, että Peter pitää koirista vähintäin yhtä paljon kuin minä:
Samoin hevosista:
Ja merestä:
Ja hän on komea peto kehittelemään trillerien juonia!

Welcome to Finland, dear Mr. James♥

Love
Leena Lumi

Almost like Englishman in Finland: Englishman In New York

2 kommenttia:

  1. Mies joka pitää koirista ja hevosista sekä kirjoittaa hyviä dekkareita, kuulostaa melkein liian hyvältä ;) Will Trent on minun suosikkihahmo. Upeaa kerrontaa ja juonien punontaa, odotan Kuoleman kello käy teosta, ehkä lomalukemista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anne, minä mietin ihan samaa;) Selvästi olet unohtanut Sebastianin...Minä vähän virkistän sun muistiasi huomenna.

      Se tulee sulle just syyslomalle, siis R. lukee sen ekana ja sitten sinä;)

      Poista