keskiviikko 6. tammikuuta 2010

PAKKO KERTOA;-)


Tämä juttu on pakko kertoa. Sisareni Merja, jonka harrastus ovat koirat ja karhut, oli vuosia sitten työssä samassa firmassa kuin minun mieheni, joka ei silloin vielä ollut minun mieheni. Sitten koitti aprillipäivä ja Merja ilmoitti Reimalle puhelinnumeron, josta oli annettu soittopyyntö herra Karhulle. Reima teki työtä käskettyä ja kun numerosta vastattiin hän pyysi puhelimeen herra Karhua. Oi!, olisinpa saanut olla paikalla näkemässä, kun hänelle sanottiin, että herra karhu ei nyt pääse puhelimeen ja tämä on Korkesaaresta, Hyvää Päivää;-)

Besserwisser yritti kieltää, mutta minä kerroin nimeltä henkilön, joka todistaa, joten tulihan se sieltä...Tätä minä nauran koko viikon!

8 kommenttia:

  1. Soitin äidille ja kerroin tämän. Äiti nauroi niin, että taisi kieritellä maassa, kuten Merillä ja minulla on tapana, kun kertakaikkiaan ei enää pysty...Koska tunnet juksautetun, tiedät, mille nauramme;-) Hän hieman murjottaa nyt, täytyy yrittää jotain lepytystä...

    VastaaPoista
  2. Jael, just joo, hän tokenee jo ja vetoaa nyt, että oli silloin niin nuori!

    VastaaPoista
  3. Voi että siellä on hauskat teillä kaikilla ollut!
    Onhan aikaa tosiaan kulunut jo tapahtuneesta, joten ihan kaikki voivat sille nauraa ;D

    VastaaPoista
  4. Soolis, ilo on revittävä irti, mistä saa! On ihanaa nauraa joskus oikein niin, että tuntuu. Minä kuulin tämän vasta tänään. Tietenkään Reimalle ei ole tullut mieleenkään tätä minua ilhduttaakseen kertoa, vaikka olisi ollut aikaa se tehdä jo 25 vuoden ajan.

    VastaaPoista
  5. Siis Ukkometso on aina oikeassa (,kunnes yksi ikävä nainen toisin todistaa;-), joten sen takia me kaikki nauretaan. Ja että yritti vielä vuosienkin jälkeen kieltää tämän...Tiedän, että nyt mun ei kannata aprillipäivänä liikahtaa metriäkään, ei vastata puhelimeen eikä uskoa mitään, mitä etenkin Ukkometso sanoo. Ja otin jo senkin huomioon, että saattaa käyttää 'bulvaania'.

    VastaaPoista