sunnuntai 17. tammikuuta 2010

WALKING IN THE SNOW


14 kommenttia:

  1. Kunista, ei tee mitään jos saa lunta nenälleen :)

    VastaaPoista
  2. Ei tietenkään, minä olen osa lunta;-)

    VastaaPoista
  3. Mikäs suursiivous täällä on tehty?
    Ei näkösällä kuin tämä postaus.
    Toki näpäyttämällä blogiarkistosta näkyy muitakin.

    Ihana luminen kuva! Mutta meiltä ovat puista lumet lentäneet. Maisemat muuttuivat heti arkisemmaksi/ikävämmäksi.

    Kurkkaappa huoneeseeni lumista videota kotinurkiltamme;)

    VastaaPoista
  4. Minä se taas töpeksin kuin painoin vain tähän WALKING IN THE SNOW kohtaa, niin senhän se vain sitten näytti...;) Täällähän on kaikki kuin ennenkin, hyvin.

    VastaaPoista
  5. Rita, sain melkein sydänkohtauksen;-) Tiedäthän: Olen yliherkkä kaikille teknisille ongelmille, niiden edessä täysin avuton ja niitä tapahtuu aivan liikaa.

    Leena, älä nyt pidättele;-)

    VastaaPoista
  6. Ihana kuva! Katselin saartanne tänään sieltä Riihivuorelta ja kauniilta näytti siitäkin kulmasta.

    VastaaPoista
  7. Meillä ei tämmöset lumikuvat oo kauheen tavallisii...

    VastaaPoista
  8. Anne, meidän olkkarin ikkunasta näkyvät Riihivuoren valot.

    VastaaPoista
  9. On teillä ihana talvi tänä vuonna, kateeksi käy.

    VastaaPoista
  10. Ja ajattele, kuinka kauan! Ymmärrämme haltioitua aina vaan.

    VastaaPoista
  11. Kyllähän tuo kuva on ihan täydellinen! Eilisen Hesarin kulttuurisivuilla oli muuten arvosteltu vuoden upein taideteos: Talvi :)

    VastaaPoista
  12. Kiitos, Lumiomena! Minä näin sen Hesarin sivun: siis sano onko kauniimpaa kuin Suomen talvi!

    VastaaPoista